De horizon van reizigers is de afgelopen decennia behoorlijk opgeschoven.

Het internationale karakter van onze maatschappij heeft zeker ook greep op de groeiende honger naar verre bestemmingen.

Reizen naar exotische plekken op onze aardbol kostte in het verleden een vermogen; tegenwoordig vlieg je voor een "dubbeltje" de wereld rond.

We beschikken dan ook nog eens over steeds meer vrije tijd. Al met al een heerlijke coctail die onze reislust voed.

 

De trend van georganiseerde gezelschapsreizen wordt steeds meer doorbroken. 

Maatwerk leveren, bouwstenen kopen en het individueel inrichten van het reizen zijn de nieuwe containerbegrippen in de reisbranche geworden.

Met het letterlijk openen van grenzen is ook het verre reizen met het eigen vervoermiddel sterk toegenomen.

De groep "overlanders" - mensen die voor langere tijd met een eigen voertuig over de continenten zwerven - is sterk gegroeid.

Digitale platforms zijn voor al die reizenden een belangrijke basis bij het voorbereiden van hun plannen niet weg te denken.

 

Ook wij gebruiken vooral het internet bij onze reis-voorbereidingen en communiceren vooral via WhatsApp, Facebook, Instagram of per Email.

Door ons opgedane kennis willen we graag delen.